Reklamace zboží
Reklamační řád určuje doporučený (nikoliv povinný) způsob reklamace zboží. Tomuto reklamačnímu řádu jsou nadřazeny platné a účinné obecně závazné předpisy a to zejména obchodní zákoník a zákon na ochranu spotřebitele.
Se zbožím prosím zašlete vyplněný reklamační protokol.
Preferujeme zaslání reklamovaného zboží prostřednictvím partnerské sítě Zásilkovna. Klikněte na následující odkaz a vyplňte požadované údaje: http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/bIpUManfpB Na zadaný e-mail Vám přijde štítek pro označení balíčku s reklamovaným zbožím. Dovnitř zásilky prosím nezapomeňte přiložit reklamační protokol. Balík pak odnesete na libovolnou pobočku zásilkovny. Dopravu v tomto případě platí příjemce. Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde (http://www.zasilkovna.cz/pobocky)
Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, stačí pokud údaje z reklamačního protokolu napíšete na papír a přiložíte k reklamovanému zboží. V tomto případě nemusíte klikat na výše uvedený odkaz pro vytvoření štítku. Kontaktujte nás a my Vám sdělíme NÁVRATOVÝ KÓD, který nahlásíte při podeji zásilky v Zásilkovně. Žádnou adresu na zásilku nemusíte již vyplňovat, obsluha si štítek vytiskne sama.
Pokud Vám tento způsob reklamace nevyhovuje, zboží můžete zaslat doporučeným dopisem (povolený rozměr 35x50x5 cm max. 2kg) těžší zásilky obyčejným balíkem. Pokud zvolíte jiný zbůsob zaslání bude vám po uznání reklamace proplacena cena poštovného za dop. dopis nebo obyčejný balík.
Zboží nám poštete zpět na adresu expedičního skladu:
SDS s.r.o.
Lázeňská 826
289 12 Sadská